Kategoria | Stawka punktowa | Stawka czynszu za 1 m2 powierzchni lokalu |
---|---|---|
I | 11,97 | |
II | 11,00 | |
III | 9,50 | |
IV | 8,00 | |
V | 4,50 |
Awaria – nagłe, nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości.
Poniedziałek - piątek w godzinach 7:00 – 15:00,
Awarię zgłasza się osobiście, telefonicznie lub mailowo do Biur Obsługi Mieszkańca:
BOM przekazuje powzięte informacje do sekcji ds. usuwania awarii, która niezwłocznie udaje się na miejsce zgłoszenia w celu załatwienia sprawy.
Pomoc techniczna wysyła pracownika na miejsce zgłoszenia w celu usunięcia awarii i informuje ZBiLK o zgłoszeniu.